"Ақмола облысы білім басқармасының  Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі"   мемлекеттік мекемесі  
Государственное учреждение "Отдел образования по Аккольскому району     управления образования Акмолинской области"

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту бойынша әдістемелік ұсыныстар.

01.02.2021

Құрметті әріптестер ,менің ойымша, бұл әдістемелік ұсыныстар балалармен сөйлеуді дамытуға және балалар сөздігін байытуға көмектеседі!

Сөйлеу-адамның негізгі қажеттіліктері мен функцияларының бірі. Бұл адамды тірі әлемнің басқа өкілдерінен ерекшелейтін сөз. Бұл басқа адамдармен қарым-қатынас арқылы адам өзін тұлға ретінде сезінеді.

Жалпы тұлғаның да, барлық негізгі психикалық процестердің қалыптасуы сөйлеудің дамуымен байланысты. Сондықтан балалардағы сөйлеуді дамытудың бағыттары мен жағдайларын анықтау маңызды педагогикалық міндеттердің бірі болып табылады. Сөйлеуді дамыту мәселесі өзекті мәселелердің бірі болып табылады.

Мектеп жасына дейінгі балалардың сапалы және уақтылы сөйлеу дамуына оң әсер ету, олардың сөйлеуін дамытудағы мүмкін болатын ауытқулардың алдын алу үшін балалардың сөйлеуін толық дамыту үшін жағдай жасаудың ұйымдастырушылық және мазмұндық аспектілерін жан-жақты және мұқият зерттеу, оның алдын-алу аспектілерін күшейту және мұғалімдердің әдістемелік әлеуетін пайдалану қажет.

Мұғалімдерге арналған бұл жадынамалар, әсіресе жас мамандарға жақсы көмекші болады.

Жадынама1. Өлеңді жаттау әдістемесі.

Балалармен өлең жаттаған кезде мұғалім бірден бірнеше міндет қояды:

- өлеңге деген қызығушылықты және оны білуге деген ынтаны ояту;

- мазмұнын түсінуге көмектесу;

- есте сақтауды қамтамасыз ету;

- мәнерлеп оқуға үйрету;

- поэзияға деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу.

Өлеңді жаттау сабағының құрылысы қайталану сабақтарының құрылымымен көп байланысты.

1. Сабақтың басында қысқа мерзімді кіріспе әңгіме өткізген жөн. Мұғалім балалардың бейнелі, эмоционалды жадына жүгінеді. Сіз өлең тақырыбына жақын ойыншық, сурет көрсете аласыз.

2. Мұғалімнің өлеңді мәнерлеп оқуы, оны қайта оқу.

3. Үлкен топтарда, қайта оқымас бұрын, балаларға өлеңді жаттау керек екендігі ескертіліп, шағын түсіндіру жұмыстары, өлеңнің өзі, оны оқу формасы туралы әңгіме өткізіледі.

4. Әңгімеден кейін мұғалімнің оқуы қайтадан естіледі.

5. Балалардың өлең оқуы. Өлең толығымен есте қалады. Өлеңді хормен емес, жеке-жеке қайталау.

Сабақтың басында өлеңді тез есте сақтайтын балалар қайталайды. Мұғалім мәтінді жолда айтады.

Сіз өлеңді жаттау сабағын ең жарқын орындаумен аяқтай аласыз.

Просмотров: 919


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст